19. prosince 2012

Matematika online

Tak opět matematika. Hledala jsem karty k procvičování násobilky. Prohledávala jsem po delší době, co je na internetu k mání. Pár tipů, které jsem našla:

Procvičování sčítání, odčítání a násobilky online:
http://matematika.hrou.cz/
Jednoduché, aplikace na chybu nereaguje, bez chyby je tam hned další příklad. Bez zvuků :)

Také jsem našla spoustu výborných materiálů ke stažení na stránkách Veselá chaloupka. Doporučuji zejména nakupování, peníze...

Velmi mě zaujaly materiály ke stažení  na stránkách Základní školy Na rovině v Lázních Bohdaneč, které učí podle pedagogiky M. Montessori. Jsou super, tvůrcům děkuji a vřele doporučuji  všem (jako zdroj k tvorbě pomůcek i jako inspiraci k výuce)!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...