25. dubna 2012

Cesta za snem


Heřman Volf, cestovatel, se vydává na cestu napříč Evropu, aby splnil sen sobě, ale i dalším dětem s postižením. Z našeho SPC si své splní sny tři děti - jedno si přeje speciální tandemové kolo, další zahraniční dovolenou a další umět fotografovat! Držíme všem palce!

Na celou cestu za snem se podívejte zde:

Heřman Volf se narodil v roce 1965 a prakticky od 4 let, kdy začal závodně plavat, byl po celý život aktivním sportovcem – kromě plavání se věnoval vytrvalostnímu běhu, hodu oštěpem, rychlostní kanoistice, triatlonu, cyklistice, lyžování, potápění… Je ženatý a má dvě dcery. Jeho život se změnil v roce 2006, kdy ho nešťastný pád na lyžích upoutal na invalidní vozík. Díky rodině a přátelům a hlavně své silné vůli se během 9 měsíců vrátil do běžného života. 


Pravidelné rehabilitace a individuální domácí cvičení ho již rok po úrazu posadily zpět na lyže – vlastně na lyži (monoski). Brzy se vrátil i k cyklistice a dnes si právě pomocí handbiku dál plní své sny. Jeho velkým snem, ještě před úrazem, bylo dojet na kole do Paříže.


Díky ohromné vůli a velkému přátelství si tento zdánlivě neuskutečnitelný sen dokázal splnit. Zjistil tak, že pokud člověk něco opravdu chce, ani sebevětší překážka ho nemůže zastavit. Vznikla tak CESTA ZA SNEM, projekt, který rok za rokem získává na síle a objemu, projekt, který se stal nedílnou součástí jeho života. Heřman získal zaměstnání, jeho život dostal další rozměr.

Heřman o projektu „Cesta za snem“:
 „Život není o tom, jestli máte nebo nemáte to či ono. Hlavní je touha a vůle. Vůle poprat se s osudem a dokázat, že se dá vše zvládnout. Já jsem díky tomu, že jsem na vozíku, poznal spoustu skvělých lidí, kteří mi ukázali, že sny, které jsem měl, si dál můžu plnit. A já jsem člověk, který rád sní a své sny si rád uskutečňuje… Jedním z těchto velkých snů, který se díky projektu stává realitou je procestovat alespoň část Evropy vlastními silami. Uvědomil jsem si, že splněním tohoto snu bych mohl pomoci i někomu dalšímu, kdo se ocitl v podobné situaci, jako já před pár lety. Pomoci mu uvědomit si, že život úrazem neskončil a že možná něco nového a skvělého začíná…“

Více informací o Heřmanu Volfovi najdete na jeho osobních stránkách



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...